Wednesday, November 12, 2008

Minggu terakhir persekolahan 2008 ..

Minggu ini minggu terakhir tapi di SMKADG ini ...

Peperiksaan akhir baru abis minggu lepas…so minggu ini adalah minggu menanda…

ni kali pertama aku rasai minggu terakhir sekolah kerja-kerja sekolah lum habis lagik….

Dulu masa dok SMKTA Mersing Johor …2 minggu sebelum cuti …periksa abis awal…markah , slip dan streaming siap …serta kerja-kerja terakhir di buat sebelum bermula cuti…cuti adalah benar-benar cuti tidak banyak fikir tentang sekolah kecuali mesyuarat awal tahun biasanya dilakukan hampir nak bukak persekolahan baru…


Tapi berbeza di sini….


aku masih menanda kertas bahasa Arab tingkatan 2 ada sekelas lagi=

MAKSUDNYA DALAM CUTI LAH KENA SERAH MARKAH !!!


markah boleh serah hingga hari terakhir 20 Nov 2008 =INGAT TU !!


analisa markah , slip markah dan streaming kelas akan dibuat awal bulan 12…so guru yang menjadi guru tingkatan 1, 2 dan 4 dikhendaki hadir ke sekolah…untuk menyelesaikan tugas tersebut..sehingga tarikh akhir iaitu 14 Disember…=

NASIB BAIK AKU BUKAN GURU TINGKATAN 1 , 2 DAN 4


mesyuarat akan diadakan 31 Disember dan pendaftaraan awal tahun =

SAMA KAT JOHOR


Esok hari akhir sekolah…

Ada yang perlu aku lakukan….

penuhkan surat berhenti tingkatan 5 anak didik aku !

minit mesyuarat panitia !

surat bayaran balik cuti separuh gaji aku yang dulu !

dan..menanda kertas !

Berakhir sudah sesi persekolahan 2008 !

No comments: