Saturday, November 8, 2008

Dua tiga hari....

Entri ini tertulis secara tidak sengaja...tak sengaja pelik jugak yer..tah lah ..saje aku nak tulis dalam blog ini dari biarkan iyer kosong....

Khamis baru ini ada jamuan guru akhir tahun kat Permai Inn ..tapi aku malas nak cerita sbb rasa jamuan guru paling tak best sekali sepanjang 6 tahun aku jadi guru...tempat je gah..Permai Inn...tapi hampehhh....
Jamuan guru kat SMKTA dulu lagi best..bermakna ..berbaloi ..puas hati..walaupun guru yang penat..itulah yang banyak membezakan SMKADG Vs SMKTA..
Aku tinggalkan jamuan akhir tahun awal..dalam kul 4.30 !

Jumaat aku pulun menanda kertas peperiksaan akhir tahun....tapi memang sah tak siap jugakk sabar lah !

Sabtu pula aku ada kelas SPM buat kali terakhir...lambat sikit janji 8.30...ahhh aku tak leh janji 8.30..9 pagiiiii...
Banyak kertas...tips..nasihat sudah berbakul..usaha dan ikhtiar doa serta tawakkal...insya Allah kejayaaan bersama mereka !
Kelas bubar 12.15....aku melangkah ke kedai mee sup depan sekolah bersama 7 anak pelajar aku yang comel itu !

No comments: