Monday, September 29, 2008

Berakhir sudah Ramadhan...Syawal bakal menjelma..

Ramadhan kali ini telah aku dan anak-anak lalui selama sebulan...biarpun tanpa kehadiran orang tersayang...
Ramadhan ini banyak menguji aku dan anak-anak erti kesedihan..kesabaran...ketabahan...dan kecekalan !!
Moga aku dan anak-anak dapat menghadapi Ramadhan tahun akan datang lebih ketenangan ...kedamaian...penuh rahmat dan hikmah dari Allah ...Amin

More AIDILFITRI graphics

Pada para tetamu blog ini ...SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN...atas salah tulis atau perkataan...tersentuh perasaan...mengalir air mata...maaf bukan bermaksud apa-apa...aku menulis dari hati aku sendiri....kerana kesedihan ..kepedihan..susah payah aku..tak dapat aku gambarkan dalam bentuk kelakuan atau luaran aku...semua tersimpan kemas dalam hati aku..dan tertulis di sini...maaf !
halal kan apa jua yang pernah diambil atau dikongsi pada masa dahulu samada semasa aku di SMKA Maahad Muar ..Al al Bayt University Jordan ..MPI Bangi ...SMK Tenggaroh A Mersing...dan SMKA Durian Guling Marang..

Serta buat sesiapa sahaja yang mengenali arwah suami ku..Abdul Hafiz Kamil Ismail kupohon ampun dan maaf atas salah silap tutur kata..serta halalkan segala yang pernah dikongsikan bersama suatu masa dahulu samada ketika arwah di Maahad Muhammadi Kelantan ...Al-al Bayt University Jordan ...Maahad Tahfiz Padang Midin ..MP Batu Rakit ..KUSZA dan Sk Bukit Payong..jika ada ilmu yang telah diajarkan pada sesiapa sahaja amalkan selalu moga dirinya mendapat kebaikan dan rahmat di sana..jika ada terhutang halalkan..jika aada tersalah silap kata minta dimaafkan....Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin

No comments: