Wednesday, July 16, 2008

Sakit sungguhhhhh..................

Salam…

Sudah beberapa hari aku tak menulis..tak de idea hehe…

Aku ada satu cerita...terima satu sms ..katanya dia tak kenal aku ..aku pun tak kenal dia..katanya dia pinjam handset kat kedai tetiba ada number tepon aku...lalu dia sms tapi jauh di sudut hatiku ..dia mengenaliku...tanya dia tak mengaku...2 malam sms berbalas...
Akhirnya hari ini aku tau ..tertipukah aku...aduhh memang sah dia tau kisah cerita aku..Cuma aku mungkin tak kenal dia...patut ke dia dapat no telefon dari pejabat sekolah aku...untuk apa?? Sakit hati aku...Ya Allah berilah aku kekuatan..! Air mata ini hanya mampu mengalir ..dugaan apakah ini...aku tak selesa diganggu begini..aku tidak bersediaa...sudah ku katakan...aku tidak bersediaa..aku bahagia dengan anak-anak aku walaupun aku tahu ramai orang memperkatakan tentang aku...siapa mereka nak kata tentang aku..bukan kupinta jadi begini...mana logik aku tinggal dengan anak-anak sahaja tanpa suami ..tempat asing...keluarga aku di Johor..tiada sesiapa disini hanya kawan..jiran ..keluarga mertua di Jertih..
Gila kah manusia itu! ...Sunyi ..nak berkawan..sepi...nak hilangkan kebosanan..nak samakan dengan aku...selagi aku kuat..dan tabah aku boleh buat semuaa...aku ada anak-anak paling penting aku ada Allah....
Ya Allah...kau berilah petunjuk kekuatan padaku...

No comments: