Saturday, July 19, 2008

I ' m not desperate single mum...

Salam...

Moga Allah kurniakan keampunan atas salah silap kita sebagai hamba Allah...
Mungkin ini ujian Allah padaku sebagai single mum..niat berkawan aku boleh terima dengan terbuka...kawan waktu susah dan senang...aku memahami amat faham ..tapi yang buat aku tak faham ..sms malam -malam buta cakap mengarut..tak ingat isteri disebelah main sms haram dengan aku..ingat walaupun aku tiada suami aku ada maruah aku...Gila punya orang silap orang kalau nak buat aku mcm tu...dan aku bukan terdesak nak cari pengganti!!

2 comments:

KHAYR said...

ee... 'jahat' betul orang itu! jangan layan walau satu huruf pun Kin! Tak ikhlas tu... dah tahu nak ambil kesempatan! Kalau akak ada akak taekwando jer orang macam ni!

sikinisma said...

tima kasih kak..doalah saya n anak-anak kuat n tabah selalu..
syukran...