Wednesday, February 25, 2009

Cerita Sekolah...

24 Februari 2009

Tarikh ini sekolah aku mengadakan Majlis Watikah Perlantikan Pengawas 2009. Majlis ini diadakan untuk memberi perlantikan kepada pengawas sekolah …pengawas asrama..Badar ..perpustakaan sekolah dan lain –lain.

Program kedua yang amat menarik ialah Program Aman Palestine yang dibawa khas cawangan Aman Palestine Terengganu . Bermula tayangan video dan cerita berkisar keganasan rejim Isreal terhadap penduduk Islam di Palestine.Sambutan amat mengalakkan dari pelajar…mereka memberi tumpuan sepenuhnya ketika tayangan dan penerangan diberikan yang mengambil masa hampir 2 jam.

Aku memang sudah lama menunggu saat dan detik ini …biar semua orang tahu bagaimana keadaan Palestine sekarang….sebab selalu aku je sibuk bercerita tentang al-Aqsa ..Palestin pada guru dan pelajar di sini….banyak benda yang aku beritahu lebih kurang apa yang disampaikan oleh penceramah tersebut..Cuma cerita terkini tentang keganasan Isreal dapat aku ketahui dari program ini.

Ada beberapa video yang boleh dikongsi bersama di sini….Moga Allah berkati usaha-usaha kita di samping dapat membantu serta doa berterusan untuk kemenangan orang Islam di Palastine...Allahu Akhbar !




1 comment:

royadly said...

betol ustzh, best betol, semangat punya pasal sampai ada budak lelaki yg baling kertas dan kata israel ni rajim..nasib baik x jadi rusuhan