Wednesday, January 14, 2009

Alasanku..

Sesi persekolahan baru 2009 bermula..kesibukan memburu waktu dengan kerja –kerja guru dan sekolah…mesyuarat..buku rekod..pelajar ..orientasi dan lain-lain..Aku sibuk ..tu alasan paling tepat kerana membiarkan blog ni sepi tanpa berita buat beberapa ketika…Namun beberapa peristiwa penting dalam hidupku di awal tahun baru ini...


9 Januari 2009

Merupakan hari lahir Eihab yang ke 5….SELAMAT HARI LAHIR EIHAB…Moga Allah panjang umur ..Allah berikan rahmat kesihatan yang baik…kecerdasan akal yang sempurna…anak yang soleh insya Allah !

Aku belikan sebuah basikal untuk anak kesayangan aku ini…basikal lama dia sudah patah …dia dah meminta aku belikan basikal tu berhari-hari…Allhamdulillah ada jugak rezeki untuk Eihab


10 Januari 2009

Tarikh ini merupakan ulang tahun buat aku yang ke 31 tahun…Doaku moga terus tabah ..semangat meneruskan kehidupan bersama-sama anak serta kehidupan harian…Semoga Allah permudahkan urusan aku setiap hari…insya Allah !Moga Allah buka hatiku dan beri ketenangan dalam hatiku… untuk mencari jawapan terbaik terhadap persoalan yang diberikan oleh manusia ! Ya Allah..hanya rahmat dan limpahmu aku bermohon

2 comments:

halym said...

happy belated besday..
wah dekat dekat anak dan ibu.

danish 5 tahun bulan June nanti
tapi dia belum reti kayuh beskal
pasal kami dok apartments

sikinisma said...

thanks atas ucapan...moga anak-anak membesar dengan sebaiknya..